Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

I'll do it all over, taking my own sweet time

Publicerad 2010-02-22 23:50:06 i Allmänt,

Getting rid of some of the weight on my shoulders.

Thank you Gray! Visit www.grahamsandra.se.  

När jag ändå är inne på förändringens spår så vandrar jag en bit till och på torsdag ska jag shoppa lite... Det känns som att nystarten är i full gång igen! Det är helt underbart. Steg för steg, och svårare förändringar får blandas med lättare, roliga sådana!

"Att våga är att förlora fotfästet för en stund.
Att inte våga är att förlora sig själv."
Våga ge det en chans. Det värsta som kan hända är att det går åt helvete men i bästa fall vinner vi allt.
"You don't know what you've got, 'til you're missing it alot."
 

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela