Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Hästar, hjärtan och ett trasigt knä

Publicerad 2010-02-17 00:43:53 i Allmänt,

Jag inser att jag vart väldigt dålig på att blogga i veckan. Men jag skyller lite på blogg.se som inte vill fungera helt friktionsfritt.
Det här har jag sysslat med det senaste i alla fall. :)

Emilie och Athena


Anna och Franz

Kelly och Vatico


Jag och Bernie

Mitt körsbär Emipemi gjorde fina våfflor på Alla Hjärtans Dag! <3

Och emellan all ridning och mysstunder med vännerna så har jag fått en trudilutt på hjärnan, tack vare Scrubs. It won't go away! >.<


Naturligtvis finns det en downside med allt detta fina. Mit knä ville inte vara med igår och bestämde sig för att tala om det för mig. Jag halkade lite och knät var på väg åt något annat håll... Så nu gör det ont och är svullet. Men det kan inte ta ner mitt fina humör, det gör mig bara lite mer stillasittande och lite mindre sugen att kravla mig upp på hästryggen.

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela