Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

En god vana

Publicerad 2010-02-18 14:20:41 i Allmänt,


Rutin får bli steg ett. Regelbundna måltider, regelbunden sömn och att regelmässigt välja det som gör mig gott både fysiskt och psykiskt. Min nystart efter resan har haft en liten svacka, men nu gör jag på igen. Hela livet väntar ju. Frukosten fick bli steg ett.

Nu ska jag ut till Rogstorp och njuta av känslan och stämningen jag älskar mest. Helst hade jag själv vart på dressyrbanan, men idag nöjer jag mig mer än väl med att stå brevid och peppa Vivere i hans MSV-debut!
Lycka till vännen!

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela