Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

The more, the merrier

Publicerad 2010-12-05 18:04:20 i Allmänt,

Ju mer som händer i livet, ju mer jag går igenom och tar mig igenom, desto starkare och mer positiv blir jag inför framtiden. Hela veckan som gått har varit helt underbar på alla sätt. Helgen som passerade nu fyllde mig med lycka. Jag har så många vackra människor runt om mig. Inte enbart det vackra yttre som ni alla ju faktiskt besitter, men främst er insida. Ni ger mig livskvalité och jag hoppas jag ger detsamma tillbaka.
-
Jag ser med lycka fram emot de två helgen som kommer. Spelningar, fester, middagar och andra aktiviteter... Det enda orosmolnet är tyvärr avskedsfesten som stundar. Det gör riktigt ont i hjärtat men det peppar mig också till att göra det allra bästa av tiden som är kvar. Jag fick ett mail här om dagen som rörde mig till tusen tårar. Det kommer upp här på bloggen lite längre fram.
Jag älskar dig Emz. Emz som idag dessutom lärde sig att åka skidor med mig, pappa och Dom vid sin sida! Grymt duktigt! Som sagt... bra helg, bra helg, braaaa helg.

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela