Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Herr Harhjärta är på hemmaplan igen!

Publicerad 2010-12-10 19:02:26 i Allmänt,

Jag följer dig in i dimman, i en värld av läppstift o kladdiga baksäten
Du sticker in ditt finger i mitt huvud o rör om
Jag följer dig in i dimman, i en värld av klackar och hängande tungor
Du sträcker fram ditt finger och väljer bland käglorna
Alla tror dom behöver dig
Alla tror dom vill ha dig
Jag följer dig in i dimman, i en värld av blixtlås och galapremiärer
Du trär på mig som en pärla på ditt snöre
Jag följer dig in i dimman, i en värld av puder, tystnadslöften, toaletter
Du rättar till din klänning innan blixtarna smäller av
Jag bär dig in i dimman och fyller drömmar o tittar på medan din scen går sönder
Alla tror dom behöver mig, alla tror dom vill mig
-
Anttila på Brew House idag med min Jaiba. Lycka!
Jag är så glad dessa dagar! Allt bara flyter på och det fattas bara en sak för att vardagen ska vara perfekt. Men hur ofta saknar man bara en enda sak? Så jag ler och njuter av att allt annat är fint! Det som händer det händer och jag har gett upp min planeringsmani. Det blir aldrig som man planerar ändå utan det är bättre att längta efter varje dag och hoppas att just idag blir en sån där sinnes go dag! En sån dag då det blir som jag vill, haha.
Från söndag är jag dessutom anställd på Sodexo, klararde utbildningen galant. Wooop!
-
/Jenitz - med värsta leendet på läpparna. Se upp, ikväll är Harhjärta och Självmordsblond på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela