Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Har jag vart snäll nog i år?

Publicerad 2010-12-15 23:06:12 i Allmänt,

Righty right. Fler och fler frågar frågan jag fruktar varje år... "Vad önskar du dig i julklapp?"
Jag veeeeet inte, haha. Jo men klart det finns massa saker jag suktar efter, stora som små, sånt som kan köpas för pengar och sånt som är lite svårare få fatt i.
Men som varje år står jag fast vid att jag helst av allt önskar mig något som DU tycker att jag ska ha. Något som det står "Jenitz" all over på. Det där som du ser i affären och tänker det, DET passar Jenitz. Det är tanken som räknas helt enkelt, jag vill inte ha något flashigt, over the top, bara för att. Det ska vara något du vill ge till mig.
-
Dock, för er som bara får totalt brain freeze av det jag just skrev så kan jag väl hinta lite, just in case...
Smycken - läder, fest, bling, the more the better är det just nu. Ringar och armband framför allt, men jag sätter inga gränser. ^^
Skor - högt och fint, för att förlänga mina inte alltför långa ben...
Böcker - pocket, helst på engelska. För de där stunderna jag behöver ägna mig själv lite lugn och ro.
Mysiga saker till lägenheten - sådant som tillför mysfaktor i min lilla lya. Ljus, kuddar, filtar... U name it.
Kaffe och te - sånt som kan värma mig under den långa, kalla vintern.
Klocka
Läderhandskar
-
Juuul, juuul, strååålande jul. För första gången på flera år har jag julkänsla. Faaaaab!
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela