Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Göteborgspatriotism

Publicerad 2010-12-21 22:02:25 i Allmänt,

Här
-
"Visst händer det jag tänker på dig ibland. Och alla nätter som jag väntat, hjärtat fortsatt efter dig längta. Snälla påminn mig då. Jag tror ju på livet före döden. Så vad väntar du på."

Jag längtar efter nästa spelning. Helt enkelt. För att han är så härligt udda och fantastisk och Harhjärta och Lillasvart och allt på en gång. Och för att han inte bryr sig. Han är bara Anttila, Kristian Anttila.

Jag längtar till februari då Emz hälsar på igen. Men som min soul sa idag, när hon gjorde min dag ljus och varm istället för så mörkt och kallt det vart innan...
'Bara för att man har en down-period så betyder ju inte det att man behöver isolera sig.'
Och det är ju så sant. Det är ju nu man ska hitta på massa roliga saker, ta vara på allt som gör en glad i livet. Jag har i och för sig inte hunnit göra så mycket idag, men jag har i alla fall kontaktat alla dom som ligger mig extra varmt om hjärtat, på ett eller annat sätt. Så om jag har hört av mig idag, ta åt er ;) Skämt åsido, jag tror ju på livet före döden. Och idag är det ju vintersolståndet! Nu kommer ljuset tillbaka!!
-
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela