Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

10.12.10 - Brew House

Publicerad 2010-12-13 00:30:17 i Allmänt,

Världens snuskigaste man, Magdalena, Lena, Josefine, Sandra, Västra Frölunda, Vill ha dig, Smutser, Tom Petty, Bland bovar och banditer, Paul Weller, Paris, Tio, Bereden väg.
-
Så följde setlisten (utan inbördes ordning) i fredags. Med andra ord, en salig blandning av gammalt och nytt. Att han dessutom spelade Bereden väg som inte hörts live sedan 2003 räckte till en del leenden, minst sagt.




Efter en svettig spelning och en stunds väntan på att folk skulle passera merch bordet så blev det ett "heeeej!", en high five, en kråkfot, lite nostalgi och minnen från en udda spelning i Torpahallen några år tillbaka, hahah. 
Fint vare i alla fall, en av de bästa spelningarna.
-
Och igår, då var hela jag upp och ner och ut och in... heh. Men senare mot kvällen, efter att ha fått sansa mig och tänka efter och fått höra rösten jag saknat ett tag, då släppte det och resten av kvällen blev fantastiskt. Nynnandes...
"...men du skulle döda mig om du visste, vad jag gör med dig i min fantasi. Jag skulle döda dig om jag visste vartenda tanke var slöseri. Så vi är väl kvitt. Vi börjar om. Jag vill ha din käärlek. Jag vill ha din käärleeek. Så hör du mig, rööör det dig..." (Kristian Anttila - Din kärlek)
Teeny bopperna i mig lever föralltid ^^ Mmmbop...
-
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela