Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Två timmars samtalstid

Publicerad 2010-08-16 00:52:26 i Allmänt,

Tack vare en prima utgång igår och en relativt sömnlös natt som följd, så får jag nog beskriva mig själv som ganska övertrött en dag som denna. Att då tala i telefon i cirka två timmar utan att
1) flumma över och
2) idiotförklara mig själv
visade sig vara en större utmaning än jag trott. Med självförtroendet på topp, yes sir.

För att citera mig själv:

"Jag hoppas det regnar när jag är i Italien... ... ... ...
Alltså... inte där. Här hemma.
"

"Ska jag orka kräla över till sängen..?"
"Det är ju bara att rulla över."
"Men datorn då....? Den står ju på min mage?"
"Lyft den åt sidan?"
"Ah.."

"Hänger du med?"
"Meh, ja.. jag är inte HELT dum i huvudet..."
"Inte helt alltså?"

"Jag sitter på facebook..."
"Sitter du PÅ facebook?"

M, your bridges are burning all the thirty miles between here and there. ;*


Btw, Conrad blev klass 1 föl på fölvisningen idag. Och jävlar i gatan, ursäkta språket, så sjukt gaaalet snygga han och Ramina var. Stolta var vi tvåbenta som stod (och sprang) bredvid!

Puss, god natt och sov så gott.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela