Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Energy

Publicerad 2010-08-27 23:54:54 i Allmänt,

I wanna boom bang bang with your body yo, gonna rock u rock u like a rodeo...

NRJ in the park med sötnowsarna Taylor och Järlebrant idag efter en sickness dag i stallet. Kaos kaos kan man säga. Hästar som rullar i lera, andra i spån, järnskor som vrids och lossnar (typ). Och ovan på det, tre fuckfaces som ena stunden suckar, andra stunden skrattar åt att allt bara är så knäppt ibland.
Och sen alla fjortisar på Liseberg. Goa skratt vart de iaf och två väldigt fina pojkar vid namn Hassle och Seebach.

Go dag, härligt härligt livet e ibland. Imorn ska de fanimej firas då lilla barnet har fyllt tjugo! So watch out, the gang gör stan osäker imorn! Woot woot the munchkins are loose!

Närå, inte de minsta trött.. Sova lite kanske? Så man orkar svänga de lurviga natten lång imorn? Oh yeeh!

Nattå!
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela