Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

"Do we look like lesbians?"

Publicerad 2010-08-02 21:34:23 i Allmänt,

Bästa helgen på länge med favoriterna ute i Valler. Helt underbart!

Innan jag åkte ut till Valler träffade jag min syster i stan, för att få min födelsedagspresent - "En överraskningsdag med skumpa och shopping." :D
Prima! Jag hittade massa fint och Rom hägrade för mitt inre för varje plagg och assessoar jag provade... Det var ett tag sedan jag hittade saker jag är så nöjd med... Bästaste systra mi som ville göra detta! Och glaset skumpa på Palace var tip top!

Senare på kvällen, efter en ridtur på Ramina, blev Emma och jag misstagna för att vara ett lesbiskt par bland alla hillbillys och skanks på Combi. Hysteriskt roligt! Fröken Taylor klickade även med den engelska, homosexuella bartendern, som för övrigt försäkrade oss om att vi inte såg lesbiska ut... Gooood. ^^

Nästa kväll, efter en dag fylld med ridning och stallstädning, spenderades hos Martinssons med rosévin och spel. Funfunfun!

Rätt och slätt så har helgen vart perfekt och fylld av skratt! Måndag morgon kan ju heller inte börja bättre än frukost i solen med Franz's mamma och gammelmormor, trots att mormor (jag) hade attans ont i halsen. Love it. ;)

För tillfället sitter jag som planerat i Kortedala. Känns så skönt. Jag var hemma i typ tio minuter för att packa och det räckte jag steg innanför dörren för att jag skulle känna sån sjuk ilska och stress... Så jag stressade helt enkelt ihjälp mig för att komma därifrån så fort som möjligt. Sjukt. Kram på älskade mamma, men jag kan bara inte stanna.

And guess what, I'm not stuck in old thoughts, but am just curious about what's coming... Yey!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela