Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

"...men ge mig åtminstone musik."

Publicerad 2009-10-27 20:47:02 i Allmänt,

När det idag blev dags att renovera lite på rummet passade jag på att förgylla dagen med massvis med bra musik... Vad passar då bättre än att gå igenom i stort sett varenda skiva i cd-hyllan?
Dagen har vart fylld av allt från gamla Hanson-dängor till Ram di dam's EP och "...present but not visible, pull yourself together now..." Japp, älskade Tiger Lou.
Att det igår uppdagades två nya spelningar med Anttila inom en snar framtid och inom rimligt reseavstånd ger det mesta en liten guldkant för tillfället.
Och ännu mer musik vankas... Imorgon går jag och Louise på "Michael Jackson - This is it" och dessförinnan hämtas biljetter till Salem al Fakir ut. Det är helt underbart ju!
Om ni har missat att se Salem live, då har ni missat något. Den glädjen som den pojken utstrålar är utan gränser och det finns nog inte en enda själ i publiken som inte ler och skrattar i takt med Salem. Det är ett riktigt lyckopiller att gå på hans spelningar... Med andra ord, jag ser fram emot den ganska mycket. 28 november smäller det på Stadsteaterns Foajébar! Wiih!

För er som gillar herr Anttila kan jag tipsa om hans nya projekt, ihop med flickvännen Amanda; Universal Zoo.

Dags att bänka sig i tvn. Tankarna lär väl dock vandra lite till en annan fin pojke som jag saknar lite ikväll... "/ Men det är inget man inte kan leva med. ;)

/Jenitz

Kommentarer

Postat av: Jaiba

Publicerad 2009-10-28 18:23:09

skulle du verkligen sätta dig I tv:n? :(



Hur var Michael ikväll då? :) Hoppas de var bra!!

Kram på dig vännen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela