Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

En snöfri jul

Publicerad 2009-10-29 20:56:06 i Allmänt,

Det kommer inte snöa på julafton... Eller nyår. Inte där jag är i alla fall.
Idag gjorde jag det mest spontana jag gjort... Någonsin? Det blev i alla fall bestämt att jag åker med min soulmate till Thailand den femtonde december och stannar i tre veckor. Det första veckan är det bara vi två - JJ soulpower till tusen! De två resterande veckorna får vi sällskap av hennes söta familj!
Det kommer bli helt underbart. Jag har inte fattat det än och det känns jättekonstigt. Men under helgen strömmar lånepengar in och nästa vecka betalar jag min biljett. Om inget går åt skogen, vilket det inte kommer göra.

Det kommer bli en nystart. Och även efter hemkomsten blir det en nystart. Jag ser fram emot det. Think I truly need it. Åh!!!

Dessutom träffade jag Linda idag vilket gav mig massa leenden. Shit vad allt bara flyter på ibland.
Lovely.

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela