Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

En höstdag i Västerlanda

Publicerad 2009-10-18 20:22:42 i Allmänt,

En svarting o lite frost.

Det är sjukt var hösten är påtaglig här uppe... Verkligen! Och på något sätt börjar jag sakna hästarna igen.
Jag saknar att åka till Jojje och ta en galopprunda uppe i Äspholmen bland höstlöven. Men men, det kommer många år till med fina höstdagar. :)

Och inte ville Pepsi vara med idag heller. Så Ezzie får posa lite till. <3
Nu blir det ost, kex och Ensam mamma söker. Vad vore en kväll i stan... ^^

/Jenitz

Kommentarer

Postat av: Jaiba

Publicerad 2009-10-19 08:31:19

Jättefina bilder, vännen!



Jag har försökt att lägga till din sida som RSS nu fera gånger, men jag får det inte att funka. Förhoppningsvis är det bara något tillfället, men får jag den inte som RSS så kommer jag aldrig hinna ha koll på vad som händer i din blogg.

Se bara nu t.ex - jag har ju missat 5 inlägg, och jag hinner inte heller läsa dom... :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela