Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Vilken kväll...!

Publicerad 2009-11-21 00:14:58 i Allmänt,

Jenitz gästbloggar på amoretesoro.blogg.se.

Ikväll var väl minst sagt en konstig kväll. Jag somnade klockan fem på eftermiddagen, vaknade klockan sju och kände mig helt nerslagen.
Jag lyckades trycka i mig lite middag, fråga mig inte hur. Jag bänkade mig sedan framför datorn där jag precis hann med Erik Hassles livestreaming från hans vardagsrum i London. Wih! Eller ja, lite halvlamt om jag får säga det själv.
Av någon anledning hoppade jag sedan in i duschen, gick ut med hundarna... För att sedan gå in, dra på mig myskläder och åter bänka mig framför tv'n. Ibland får man helt enkelt kritiskt välja vad som är värt att lägga energi på, vare sig det är glädje, ilska eller besvikelse.

Nu ser jag fram emot imorgon kväll. Planen började med att Frizzy skulle komma hit och tanken var pizzabak och ett glas vin framför en film typ. Sedan bjöd jag in Damgaard och även Körsbäret joinar eftersom hon ändå är med under dagen i Valler. Så det talar nog ganska klart för sig självt, varför jag ser fram emot kvällen. :D
Även dagen blir fin med träning för Vivere. Det ska bli skönt att grillas lite extra hårt och försöka förbättras ytterligare lite till. Även om det inte blir i närheten av så intensiv träning som det var förr. Ja, jag saknar det.

Jo... Jag är duktig på en sak till. Att manipulera mig själv. Är inte det fantastiskt? Ibland kan jag fundera på om jag har någon lättare form av schizofreni. Eller så har jag helt enkelt en liten djävul på ena axeln och en ängel på den andra. Ängeln hörs hela tiden och jag följer dessa tankar nittionio procent av tiden. Men så tar djävulen ett litet, tyst andetag... Och jag sviker mig själv och den lilla ängeln på axeln.

Uhm, låter som det är dags för mig att få lite sömn. >.< Trots inspirationstorka har jag alltså lyckats svamla ihop ett ganska långt inlägg. Wah... Puss på er.

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela