Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Something old, something new

Publicerad 2009-11-19 23:53:20 i Allmänt,

With my head upon your chest
I hear a well known sound
My heart finds the rhythm
And a beat has been found

Could this be real, the way we feel
Or just and illusion, like a sigh of diffusion
But my happiness, is never the less
Gone

You slept in heavy dreams
But endings has a cost
I felt you slowly waking
And the moment was lost

You stared at me in anger
Spoke words as cold as frost
I prayed to keep my strength
But it the end I knew we must

Could this be real, the way we feel
Or just and illusion, like a sigh of diffusion
But my happiness is never the less
Gone

Pappa kom till Valler idag. Först irriterade det mig något fruktansvärt. Men när vi var ute och lekte med hundarna så var jag tacksam. Jag skrattade gott åt underbara Rasmus som växer i mina ögon för varje dag som går.
Vatico gick så himla bra idag och jag börjar få tillbaka lite självförtroende. Det har vart en rejäl berg-och-dalbana idag. Men över lag, ändå en bra dag. Nu hoppas jag bara på en lugn natt med oavbruten sömn. Troligt? Hmm.
Men hoppet är det sista som lämnar människan.

/Jenitz

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-20 00:30:53

Du ska utan tvekan upp på Franz annars kastar jag upp dig! :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-20 00:35:37

Jag hoppas gärna upp på honom, bara han inte har ont i hovisen så kanske vi kan ta de i helgen. :) Tycker det är jättekul att ja fått sin feedback när du sett både V och B, alltid skönt att höra posivit om ridningen när man alltid är så kritisk mot sig själv. ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela