Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Naiv

Publicerad 2009-11-08 13:49:22 i Allmänt,

Jag älskar dig.
Det spelar ingen roll. Mellan raderna står det precis vad du vill. Så det spelar ingen roll.
Vad ska jag säga? Vad kan jag säga? Kommer det göra någon skillnad?
Fegt. Jävligt fegt.
Jag hatar att jag känner som jag gör.

Dikten skulle aldrig publiceras. Men nu kan jag nog snart göra det ändå. Det gör ingen skillnad.
Det är sjukt att det gör precis lika ont varje gång. Att man aldrig lär sig.

/Jenitz

Kommentarer

Postat av: Emi

Publicerad 2009-11-08 23:35:53

Mina vänner säger: "Vakna upp

Och sluta tänk på det"

Men vad vet dom? Nu är nån annan än jag närmare

Livet innan det kunde jag, utan och innan

Jag kunde haft det så för alltid

Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade

........

Och jag hatar att jag älskar dig

Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela