Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Ge mig på käften eller spring. Åtminstone musik.

Publicerad 2009-11-23 23:18:21 i Allmänt,

Jenitz är glad, glad, glad. Vad skulle man annars vara när man får en dos både Anttila och Ram Di Dam under loppet av en vecka?

Först ut i Varberg, nu på fredag blir det följande återseende...

Rockborgen-Borås och Skylten-Linköping

Torpahallen och Filmfestivaltältet (Gbg)

Rockborgen-Borås, Torpahallen och Filmfestivaltältet

Nästa återbesök blir finfina Ram Di Dam, nästa fredag...

Brew House och Foajébaren (Gbg)

Ett stort plus i kanten är ju att jag får chans att fota loss ordentligt och få lite nya bilder! Ett minus är att Anttila-speningen hänger lite löst... Vet inte riktigt hur min fredagkväll kommer se ut. Illa, illa. Men jag hoppas på det allra bästa såklart! (Och lite sällskap båda kvällarna skulle inte skada, ingen som är sugen tro?) ;)

Pusssss från en glaaad
Jenitz

P.s.
Ett superdupertips på en feel-good låt:
Hockey - Song away
Check it out folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela