Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Vissa dagar

Publicerad 2010-09-25 22:25:16 i Allmänt,

Emellanåt finns de där dagarna då man bara vill gå o dra något gammalt över sig.

Jag fick en länk av en go vän, den satt änna fint den. ^^ Det är gammalt nu, men ändå inte. Så jag lyssnar, jag förstår, jag tar till mig. Tack <3

Keep telling myself that it's not worth it
I already know I don't deserve it
But if it's from you I don't mind hurting
This is my perfect nightmare, perfect

/J

P.s

Hennes favorit är inte sämre...
Falling out of love is hard
Falling for betrayal is worst
Broken trust and broken hearts
I know, I know

Thinking all you need is there
Building faith on love is worst
Empty promises will wear
I know, I know

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela