Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Vinden har vänt!

Publicerad 2010-09-18 21:04:32 i Allmänt,

Jaaaaaaa! Idag fick jag äntligen sålt min sadel! Det betyder att jag har råd med det där som jag önskar att jag skulle ha råd med. Helt underbart! Jag kanske är ytlig men ibland är de väldigt trevligt att lägga lite onödigt mycket pengar på sig själv. ;) Och så skare bli i nästa vecka!

Resan till Stockholm är bokad, betald och planerad med. Riktigt gött! Med andra ord blir det en mini-fanson-gathering med Wickit och Glampop, hur underbart är inte det på en skala... Mhm! Det lär bli prat om minnen, nya skivan, längtan efter turné... Allt som hör världens tre finaste pojkar till.

Det borde vara förbjudet med sånt här ögongodis...

Det flyter helt enkelt på nu. Jag är go o gla! Puss på er!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela