Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Kvinnlig intuition...

Publicerad 2010-09-27 23:33:24 i Allmänt,

Det stämmer... Jo, det gör det. Faktiskt. ^^

Under en längre period nu har jag gång på gång insett att min magkänsla har haft rätt. Oavsett vad det gäller.
Att någon vart nere, att någon vart arg, att någon skulle bli ihop med en viss person, hur något skulle gå, om något som skulle hända...
Min magkänsla har stämt i samtliga fall. Lite komiskt, lite läskigt, men också väldigt skönt. För det betyder ju att jag kan lita på min magkänsla. Sedan om det är just kvinnlig intuition eller något annat kan jag ju i och för sig inte svära på. Men när jag tror mig veta något så har jag oftast, inte alltid men oftast, haft rätt. Och att ha rätt är ju alltid trevligt. Inte sant?

Nu ska det väl inte stiga mig åt huvudet, men lite spejsat äre ju ändå. ^^

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela