Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

for some, music is not just a pasttime

Publicerad 2010-09-29 23:45:46 i Allmänt,

Jag blir kallad starstruck, jag blir kallad teenybopper... Men de är så fel. Det handlar om passion. Det finns inget jag brinner så innerligt för som för musiken.

Så när jag vissa dagar, dagar som denna, får chansen att se, höra, träffa och prata med en av de personer som lämnar ett stort avtryck i mitt liv med sin musik... Ja, då blir jag lycklig. Sprudlande.  När han dessutom känner igen mig, kommer ihåg mig... Ja, då blir jag ännu lyckligare. För någonstans har ju även jag då lämnat ett avtryck i hans liv. Och mina foton som är en annan passion i mitt liv uppskattas. Och så har de två världarna för ännu en stund blivit en.

Jag kan bli kallad starstruck, jag kan bli kallad teenybopper. Men det är inte det det handlar om. Det handlar om minnen, kärlek, passion...

Så den här dagen var helt enkelt jättefin. Dessutom toppades den med min låt, underbart gott sällskap, god mat, vin, mojito, Sveriges godaste sangría och lite planering av MIN lägenhet. Vilken fantastisk dag va? :)


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela