Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

En Blick tillbaka

Publicerad 2010-09-06 15:18:29 i Allmänt,

Många brukar säga man inte skall blick tillbaka på det som man gjort och hänt , men inbland måste man blick bak för att kunna kämpa och komma framåt igen , Jenitz är en av mina helt underbara vänner som allt funnits där när det blåst för mycket i seglet , och samma sak jag funnits för henne , och ibland har jag även inte känt jag räckt till , utan velat hjälpt henne ännu mera , så här kommer ett liten tillbaka blick på en del av allt vi gjort både roliga och tråkiga saker , allt går inte som en klackspark ,så här kommer lite bilder ,



Första gången vi träffades och är nog en dag vi kommer minnas länge och det var här vår vänskap och avstamp började




Att peppa varandra för att lyckas och kämpa ihop kommer man långt med ( Simply the Best)



Att även ha lite samma svagheter för såna här små busar :o)




Det är inte alltid lätt och komma från ponny till storhäst , men en bit på hjälpen så lyckas man och man är två :o)




Ett gott skratt förlänger livet :o)




En stor saknad <3






Även när det brinner som mest och man bråkar då och då så får man inte glömma blicka tillbaka på allt roligt man haft och släppa det som både små som stora saker som hänt och blick framåt , även om man inte träffs lika mycket som innan , så får man inte glömma en av sina underbara vänner



Så låt mig komma till min sak , du är en dom mest underbaraste personer jag någonsin träffa och en natur begåvning på många plan , du har glimten i ögat och en envishet som inte många har när det blåser som mest så kämpar du , även om det är motigt, vi har tagit oss igenom mycket ihop både roliga och tråkiga , och det som hände vet nog ingen av oss vad som utlöste, men även om du är många mil borta så skall du veta jag finns här och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta , och önskar dig en bra framtid och glöm aldrig bort SIMPLY THE BEST


ONLY FOR YOU




Det är VÅR låt och kommer alltid vara


Många KRAMAR

Vivere

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela