Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Phew

Publicerad 2010-04-01 01:15:20 i Allmänt,

Kissekatten mår bra.

Ingen störra skada skedd denna gången tack och lov, förutom sju stygn och två dränage. Dock vaknade jag med dunderallergin själv imorse. Nu måste jag alltså utröna vad detta beror på... Damm, päls, hö? Allt, ett av dom eller något helt annat? Jag säger bara som jag alltid gjort... Om jag är pälsallergiker så får jag bara lära mig att leva med det. That's it. Min största rädsla är den dagen jag inte längre kan ta mig upp på hästryggen av egen kraft. Men fram tills dess kommer ingenting hindra mig. "Boka tid för pricktest" står i vilket fall näst på listan, i alla fall efter lite andra, högre prioriterade ärenden.

Och så är det påsk till helgen. Så nu räknar jag med vårsol och blommor på backen senast på lörda'. :)

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela