Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Tvärs igenom landet och tillbaka

Publicerad 2010-06-14 00:53:27 i Allmänt,

12/6 22:23

Idag åkte jag och pappa till Nyköping inför min intervju på Campus imorgon. Om jag överlever nervositeten och faktiskt klarar av att vakna imorn bitti. Oavsett...
På vägen upp tog vi en avstickare åtta mil norrut, till Tumba, och hälsa på min gamla häst Joyride som jag sålde i höstas. Med risk för grov underdrift så var det ett kärt återseende.


14/6 00:48

Jag är såååå trött. Men jag har haft så fruktansvärt roligt hela dagen lång på Campus Nyköping idag!
Vi fick information, hade några grupplekar, hade personlig intervju, fick presentera oss en och en inför varann och avslutade med att delas in i åtta grupper för ett stort grupparbete som sedan redovisades som slut på dagen. Och vi stod på scen och sjöng.. Om Luleå... Och vårt nyskapade event Luleå Open Vinterfestival. ^^ Längesen jag skrattade så mycket med så många härliga människor. Underbart att träffa så många likasinnade men med så olika bakgrunder och erfarenheter! Och så sprang jag ju in i Ida-Lee med, otippat! :D

Nu ska jag soooova så sjukt gott! 100 sökande på 30 platser... Håll tummarna. Mitt hopp svajar lite men den som lever får se. :)

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela