Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Borta bra men hemma bäst..?

Publicerad 2010-06-06 01:15:08 i Allmänt,

Faaasen vilka goa dagar jag har haft sen jag kom hem!

Fööör det första måste jag bara säga att tiden går så FRUKTANSVÄRT fort... Kitas tog studenten för några dagar sedan, och jag och Lontra var såklart där och kramade om de vi känner. (Och smaskade sedan på några mottagningar). Men detta betyder ju också att detta...
...är ett år sedan!

Men sure, det har vart ett otroligt år sedan dess, på alla sätt och vis! Förhoppningsvis har man även blivit lite klokare. I alla fulla fall. Sedan jag kom hem så har jag umgåtts en hel del med Lontra får jag väl ändå säga...

...och vi har gjort en hel del trevligt...


...som att se Salem! :D


...slaktat en hel del sushi!


...och ätit massa annat gott! <3

I veckan händer massvis med roliga saker med, så jag gissar att humöret kommer ligga på topp ett tag till. :) På lördag åker jag ju dessutom till Campus Nyköping, nervöst värre! Men mer om det senare, dags att placera huvudet på kudden nu och ladda för ännu en dag i solen!

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela