Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Ludwig Bell

Publicerad 2010-04-14 15:17:01 i Allmänt,

Häromdagen när jag och Cherry satt i bilen med p3 på hög volym så strömmade följande låt ut ur högtalarna. Vi sa ingenting. Vi bara log, skrattade och tittade förundrat på varann. Självinsikten är uppfriskande och den är också så träffsäker i detaljerna, så vi kunde inte annat än skratta. Dessutom är det en vacker video, filmad på Skansen, av samma producent som gjort videon till Jonathan Johanssons - Aldrig ensam. Nice shit!

Kom tillbaks, jag ångrar allt jag gjorde allt jag sa
det är inte dig det är fel på det är jag, de fattar väl jag
Kom tillbaks, jag lovar o jag svär på mammas grav
jag kan va' allt de där du ville ha, de fixar väl jag

Jag vet jag är en idiot och hela stan vet vad jag gjort
och jag förtjänar hur jag mår, kom häll mer salt i mina sår

Du är glad, det har jag sett nu på din statusrad
och alla bilder ifrån ngn bar, där verkar du glad
Ses på stan, jag undrar om vi kunde fika nå'n dag
du säger absolut de låter bra, men du har de bra

Jag vet jag är en idiot och hela stan vet vad jag gjort
och jag förtjänar hur jag mår, kom häll mer salt i mina sår
Jag vet jag är en idiot och hela stan vet vad jag
och jag fötjänar hur jag mår, två hinkar salt i mina sår

Allt skit jag gjort jag skulle bara
du vet jag har försökt förklara
Allt skit jag sa det kom tillbaka
hur jävla dum kan man få vara

Jag vet jag är en idiot och hela stan vet vad jag gjort
och jag förtjänar hur jag mår, kom häll mer salt i mina sår
Jag vet jag är en idot och hela stan vet jag gjort
och jag förtjänar hur jag mår, två hinkar salt i mina sår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela