Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Is someone getting the best of me?

Publicerad 2010-04-03 01:43:36 i Allmänt,

Well yeah. Såna här dagar ger jag nog det allra bästa av mig själv till mina underbara vänner som alltid finns där och som alltid förgyller dagarna. Tusen av de varmaste kramar till er, love!

Notis: Att få höra fina ord från okända personer är alltid uppskattat. Men när någon helt okänd verkar överdrivet intresserad så drar i alla fall jag öronen åt mig. Om man inte känner en person så kan man inte tycka om den personen för den den är. Några rader på en sajt betyder inte mycket och när så få rader är fulla av övertygelse så känns det falsk och meningslöst. Det är jättefint och smickrande men, lönlöst.

So, where's my knight in shining armour?
I'd rather have him knock my door than pressing buttons on a computer. ^^ Dagens ungdom, suck suck. :P

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela