Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Första april tvåtusentio

Publicerad 2010-04-02 01:11:21 i Allmänt,

Jag saknar.

Det har vart en bra dag. Jag är sjuk, allergin kickstartade något i min kropp men det påverkar mig inte nämnvärt. Mer än att jag låter lite som en kråka. Jag träffade systra mi idag i alla fall och det var mycket trevligt.

Jag har även lyckats med att inte bli lurad. Det kom ett halvbra försök från Svensson, men nah, vet inte ens om det gick att gå på så då räknas det väl inte? ^^

Idag var det för övrigt en årsdag... Vilket det ju i och för sig är varje dag om man vill tänka så. Fast idag för ett år sedan var egentligen inte mer speciellt än nån annan dag. Det är inte det jag vill minnas ändå, för då gick det redan downhill. ^^ Oavsett, i vilket fall, hur som haver. Useless note och nu är klockan för mycket, igen. Jag ska upp tidigt för en inbokad frukost med två söta flickor, på Egg and Milk. Mys! Så jag ska helt enkelt försöka hindra tankarna för att få lite sömn, pausa alla tankar lite. Inte alltid de lättaste, speciellt om man tänker på trevliga ting. Men inte nu, inte än, inte nu. Nu ska jag sova. :)

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela